søndag 15. november 2009

sesongdebut i bruks. og uten mobil?

sesongens første skirenn var henlagt til bruks, hvor det var nasjonal svensk åpning. klassisk sprint og 15km skate var på programmet.

med mine tidligere sprintmeritter, så hadde jeg ikke noen store forventninger til kanskje den disiplinen hvor jeg har slitt mest før. sannelig så ble det en 9.plass i prologen, 0.5sek bak den berømte og uvurdelige Vidar "sherrifhunk" Undebakke. i kvartfinalen ble det en 3.plass, hvor det lenge så ut til at jeg skulle bli en "lucky loser", men ble i stedet den første som røk ut. dermed en 13.plass.
en fin ting man kan gjøre på tur i sverige er også å rote bort mobilen, noe som jeg selvsagt klarte;)

15km skate passet meg derimot mye bedre, og endte på 4.plass i G19/20. pallen ble bekledd av seierherren fra tsjekkia, 2.mann fra polen og en svenske på 3.plass.

1 kommentar: