søndag 12. september 2010

Rapport fra juniortilværelsen

I år tok jeg fatt på juniortilværelsen i Strindheim Ski. Første samlingen med Juniorgruppa var på Berkåk, nærmere bestemt Mjuklia. Der ble jeg tatt imot av en gjeng som nettopp hadde våknet fra hvilen etter treningsøkten tidligere på dagen. Det var harde treningsøkter i stri regn og et bakkeløp i regn- og snøvær. Ikke det beste været, men det var godt å komme inn i varmen etter øktene og å få bli litt bedre kjent med de rutinerte juniorene:)


Den neste samlingen som ventet med Strindheim Ski var samlingen på Ramundberget. Det var lange og harde treningsøkter der også, men denne gangen var det fint vær til tider. Latteren satt løst og jeg stortrivdes på samlingen. Dette var en fin avslutting på sommerferien, men nå ventet skole tilværelsen.


Dette året startet jeg på idrettslinja på Heimdal videregående skole. Her stortrives jeg med et veldig bra sosialt miljø og fine treningsforhold.


Dette var rapporten min av hvordan starten av juniortilværelsen har vært. Nå gleder jeg meg til fortsettelsen med flere fine samlinger og harde treningsøkter ;)


Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar